Onze experts ondersteunen u

Bent u een KMO ? The Consultants lanceert zijn adviespakketten met één klik. Profiteer van de ondersteuning die voorheen voorbehouden was aan zeer grote bedrijven om uw groei een boost te geven.

Betaal vandaag, en uw project gaat binnen de 24u van start !

Onze methodologie

We gebruiken onze eigen aanpak, geïnspireerd door de volgende methoden:

  1. De Lean & Six Sigma-methoden, waarvoor Baydhir Badjoko gecertificeerd is als Black Belt, en we hebben ook twee Green Belts in het team.
  2. Design Thinking.
  3. Causale inferentie.
  4. De Monte Carlo-methode.
  5. Bayesiaanse inferentie.

Onze belofte

Dankzij ons hebben al onze klanten consequent hun doelen bereikt, zodat we binnen 90 dagen een verbetering van 25% in omzet en winst kunnen beloven.

De livrables die gedekt worden door de "100% tevreden of geld-terug"-garantie zijn de volgende:

  • Strategie
  • Business Plan
  • Prijsstrategie en analyses
  • Doelen voor fusies en overnames (M&A)

Deze livrables worden geleverd in drie formaten: ExcelPDF en Word-documenten, wat zorgt voor duidelijke, begrijpelijke en transparante resultaten. Wij bieden ook toegang tot PowerBi.

  • Gedetailleerde berekeningen worden gepresenteerd in Excel.
  • Uitleg en gedetailleerde samenvattingen zijn beschikbaar in Word-documenten.
  • Professionele illustraties en diagrammen worden geleverd in een PDF, geschikt voor bedrijfspresentaties.

Wij verbinden ons ertoe de afgesproken levertijd na te komen. In dat geval krijgt de klant zijn volledige geld terug.

Voor wie zijn onze aanbiedingen bedoeld?

→ Bedrijven met minder dan 50 werknemers
→ Jaaromzet kleiner dan € 10 miljoen
→ Totale activa minder dan € 10 miljoen

Pak Cobalt

Wij garanderen u een van de twee diensten waaruit u kunt kiezen:

- Businessmodel in 2 dagen

Creatie of optimalisatie van bedrijfsmodellen om winstgevendheid en groei te maximaliseren.

- Strategie in 2 dagen

Het definiëren van een duidelijke visie en een actieplan om uw langetermijndoelen te bereiken.

Gereserveerd voor bedrijven met:
Medewerkers < 50
Omzet <10M€
Totale activa < 10 miljoen €

Wij staan ​​open voor een gesprek over een succesbonus.
Koop nu

Pak Gold

Wij garanderen u een van de drie diensten waaruit u kunt kiezen:

- Businessplan in 5 dagen

Het ontwikkelen van een gestructureerd plan om investeerders te overtuigen en uw bedrijfsactiviteiten te sturen.

- Prijsstrategie in 5 dagen

Ontwerpen van prijsbeleid om marges en concurrentievermogen te maximaliseren.

- Financiële waardering van het bedrijf in 5 dagen

Precieze evaluatie van de waarde van uw bedrijf voor fondsenwerving of transacties.

Gereserveerd voor bedrijven met:
Medewerkers < 50
Omzet <10M€
Totale activa < 10 miljoen €

Wij staan ​​open voor een gesprek over een succesbonus.
Koop nu

Pak Platinum

Wij garanderen u een van de twee diensten waaruit u kunt kiezen:

- Marktinformatie en concurrentiebenchmarking in 10 dagen

Diepgaande analyse van markttrends en -dynamieken om uw beslissingen te ondersteunen.

- Productmanagement, strategie tussen grote B2B-verkopen in 10 dagen

Ontwikkelen van productstrategieën die zijn afgestemd op grote B2B-verkoop om prestaties te verbeteren.

Gereserveerd voor bedrijven met:
Medewerkers < 50
Omzet <10M€
Totale activa < 10 miljoen €

Wij staan ​​open voor een gesprek over een succesbonus.
Koop nu

Pak Diamond

Wij garanderen u een van de twee diensten waaruit u kunt kiezen:

- Identificatie van doelstellingen in het kader van een fusie of overname in 15 dagen

Onderzoek en selectie van doelbedrijven voor uw fusie- of overnameprojecten.

- Digitale tools, CPQ-tools in 20 dagen

Implementeren van digitale tools om uw prijsstrategieën te automatiseren en te optimaliseren.

Gereserveerd voor bedrijven met:
Medewerkers < 50
Omzet <10M€
Totale activa < 10 miljoen €

Wij staan ​​open voor een gesprek over een succesbonus.
Koop nu

Onze prestaties

We hebben al meer dan 50 projecten voor het MKB en grote groepen in Europa, de Verenigde Staten en het Midden-Oosten ondersteund. Hier zijn enkele van onze prestaties.

Valyia croissance

Studiecase 01: Ontwerp van een compleet economisch model

Voor een bedrijf in consumentengoederen (voedingsmiddelen en dranken) hebben we hun volledige bedrijfsmodel ontworpen, beginnend bij hun visie tot hun strategie.

Identificatie en benchmarking van leveranciers, identificatie van hun klanten.

Prijzen: definitie van hun prijsstrategie en prijslijsten.

Definitie van hun logistieke planning.

Creatie van een tool om de evolutie van hun activiteiten te monitoren.

Het resultaat was een groei van de jaaromzet van € 700.000 naar € 1,1 miljoen, een verbetering van € 400.000.

Valyia target

Studiecase 02: Prijsstrategie

Voor een professioneel dienstverlenend bedrijf (technisch ontwerpbureau).

We hebben hun prijsstrategie vastgesteld om aanbestedingen, biedingen en RFQ's/RFP's te winnen.

We hebben een prijstool ontworpen en geïmplementeerd.

De resultaten waren het winnen van 2 van de 10 biedingen/RFQ's/RFP's/oproepen tot het indienen van voorstellen, het winnen van 5 van de 10, waarbij de focus opnieuw lag op de offertes/RFQ's/RFP's/oproepen tot het indienen van voorstellen.


Het resultaat was een stijging van 1,9 miljoen euro omzet naar 2,8 miljoen euro met hogere marges, in 12 maanden.

Valyia strategie conseil

Studiecase 03: Waardecreatie

Voor een productiebedrijf (industriële producten).

We produceerden Market Intelligence-rapporten en identificeerden en vergeleken de concurrentie.

De resultaten waren een veelvoud van tussen de 7 en 10 op hun omzet.

Valyia puzzle

Studiecase 04: Het ontwerpen van een complete strategie

Voor een technologiebedrijf (software en hardware).

We ontwikkelden een strategie, een businessplan, marktinformatie en concurrerende benchmarking, prijsstrategie en aanzienlijke B2B-verkopen. CPQ-tool met een efficiënt proces.

De resultaten waren een veelvoud van tussen de 7 en 10 op hun omzet.

Valyia croissance stratégie

Studiecase 05: Waardeoptimalisatie

Voor een distributiebedrijf.

We hebben een potentiële koper geïdentificeerd en een plan voor waardecreatie om de waardering van het bedrijf te verhogen, waardoor de eigenaren een beter transactieniveau kunnen bereiken en voor de koper een solidere acquisitie met toegevoegde waarde.

De resultaten waren een veelvoud van tussen de 7 en 10 op hun omzet.

Valyia case study

Jouw project

Profiteer van vergelijkbare resultaten door ons te vertrouwen.

Kies het pakket dat aan uw wensen voldoet of neem contact met ons op via het volgende e-mailadres: founder@valyia.be.

  • Vertrouwelijkheid

    Elk project start met een geheimhoudingsclausule.

  • De veelvouden die we hebben opgegeven

    ROI's van *5, 7 en zelfs *15 zijn waargenomen bij meer dan 50 projecten, en deze cijfers blijven groeien.

    We zouden een dergelijke ROI kunnen garanderen, maar dit vereist dat de klant zich inzet voor volledige ondersteuning van Valyia voor implementatie en monitoring van resultaten. Deze garantie is ook gebaseerd op het feit dat minstens één lid van ons team deelneemt aan verschillende face-to-face workshops bij de klant. Dit is prima te doen omdat wij het regelmatig doen.

    De kosten die daarmee gepaard gaan zijn uiteraard hoger. Al onze teamleden hebben een paspoort waarmee ze binnen 24 uur naar de Verenigde Staten, Europa en het Midden-Oosten kunnen reizen.

  • Hoe meten we de ROI :

    We gebruiken KPI's en voeren een vergelijking uit tussen de resultaten vóór en na de implementatie van onze projecten en aanbevelingen.

    Onze analyse is gebaseerd op de gegevens van de klant, waaronder extracten uit hun boekhouding, CRM en ERP-systemen. We evalueren de ROI aan de hand van indicatoren zoals:

    • Directe verkopen
    • Brutomarge
    • EBITDA en nettomarge
    • Klantretentiepercentage (%)
    • Marge per deal (%)
    • Doorlooptijd van de deals
    • Kosten per werknemer
    • Verkoop per werknemer
      ... en andere relevante gegevens.

    Opmerking: Veel van onze klanten beschikken al over interne capaciteiten om deze gegevens te analyseren. In dat geval delen ze hun analyse met ons, samen met een bevestiging van hun ROI.
    Voor klanten die niet over de middelen, tijd of tools beschikken om dit te doen, nemen wij de gegevensverzameling en -analyse voor onze rekening onder hun toezicht, vooral als het een nieuwe klant betreft.